Selasa, 18 Januari 2011

dah 19 hari bulan hari ini

 dah 19 haribulan 1 dah arini, tapi semakin lengang pjl ni.. Penat aku menanti bersama librarian ni, tapi orang masing-masing sibuk kan...nak buat macamana.ermmm, semalam kan, ade student datang, "camana ni kak..kami nak study.kami nak periksa PMR hujung tahun ni.." so, mula-mula aku wat dunno jer..sebab malas nak amik port..tapi, dengar diorg kata nak buat betul2 dan nak itu-ini..so aku mencelah la.."korang nak belajar ape?". diorang kata "kalau boleh sains.." aduh, penat ni..mata pelajaran yang aku kurang minat tu..so, aku pikir punyer pikir..last2 aku cakapla kat diorang.."camni lah dik, akak nak ajar mcm cikgu ajar pon,xpandai sangat..tapi, apakata..kita wat study group kat sini..dan kite try search soalan-soalan latihan kat internet yer! dan kite bincang sama2.."so, diorang pun set!!!
ha,ha,ha..aku trick budak-budak tu untuk mengunjungi kawasan aku! so, sape-sape yang rase nak join tu, bolehla datang kesini untuk memeriahkan lagi suasana disini ok?

1 ulasan: